KÜSIMUSED JA VASTUSED

Kui kiiresti ma kauba kätte saan?

Tarneaeg on reeglina 1-3 tööpäeva, sõltumatult tarneviisi valikust ning kui pole määratud teisiti. Keskmiselt, satte kätte oma tellimus 24 tunni jooksul. Me postitame kauba samal tööpäeval. Erijuhtumitel lepitakse tarneaeg kliendiga eraldi kokku (kui Te olete näiteks väälismaal, ja soovite kätte saada oma paki natuke hiljem).

Millised on transpordiviisid?

Kaup edastatakse Eesti piires vastavalt Teie valikule kas Omniva pakiautomaadi, SmartPOSTi pakiautomaadi või kulleri vahendusel.

Kas on võimalik ise kaubale järgi tulla?

Kahjuks, meie poes sellist võimalust ei ole.

Kas kohaletoimetus kehtib ka saartele?

Toimetame kauba kliendini kõikjal Eestis ning loomulikult ka saartele. Kui mulle ei sobi kohe läbi pangalingi maksmine, on Teil võimalik saata mulle arve, et võiksin maksta hiljem pärast tellimuse esitamist tavalise pangaülekandega? Sellisel juhul kirjutage meile info@bona-fide.ee või helistage telefonile +372 8807903 ja me saadame Teile ettemaksu arve või leiame koos muu lahendus.

Mida teha, kui pangalingiga maksmine ei õnnestunud?

Sellisel juhul kirjutage meile info@bona-fide.ee ja me saadame Teile vastava arve, mille alusel saate teha tavalise pangaülekande. Postitame kauba peale raha laekumist.

Mis saab, kui minu poolt tellitud kaup on laost otsas?

Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab meie töötaja Teiega ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või maksame Teile raha tagastamise.

Kuidas kuller minuga ühendust võtab?

Kuller helistab Teile enne kauba kohaletoomist ning lepib kokku, millal on sobivaim hetk kauba üleandmiseks.

Kas kaupa on võimalik tagastada?

Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode kasutamata ning originaalpakendis tagastada. Toote tagastamiseks saatke aadressile info@bona-fide.ee täidetud tagastamis avaldus. Tagastamise kohta vaadake lähemalt siin.

Kas ma saan esitada tellimus, kui elan välismaal?

Jah. Kirjutage meile info@bona-fide.ee oma kontakt andmed ja me võttame Teiega ühendust. Saadame tellimusi ka Soome SmartPOSTiga. Pakk saabub pakiterminali lähimasse kaubanduskeskusesse (10€) või lähimasse postkontorisse (15€). Mugavam on Soomest tellides tasuda kasutades ettemaksuarvet.

Mida teha, kui panin tellimusse valed andmed?

Palun saatke e-kiri aadressile info@bona-fide.ee või helistage telefonile +372 8807903. Lisage kindlasti probleemi kirjeldus ja tellimuse number.

Kas minu telefoninumber, e-mail ja muud isikuandmed võivad teiste kätte sattuda?

Kindlasti mitte. Me säilitame Teie andmed ja info ostu kohta, kuid me ei levita neid ega kasuta neid.

Kuidas toimub maksmine ja milliseid makseviise on võimalik kasutada?

Meie e-poes on võimalik tasuda kasutades järgnevaid võimalusi:

Pangalingid

Kiire ja turvaline viis meie e-poes tasumiseks. Pakkume Teile 6 pangalinki – Swedbank, SEB, Nordea, Dankse, LHV ja Krediidipank. Meie tellimuste eest tasumine toimub läbi Maksekeskuse AS, mis tagab Teile turvalise makseviisi. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid peale tellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Teile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Pangalingi kaudu maksmine on kiire ja turvaline. Pangalink on kaitstud turvaprotokolliga, mis tagab selle, et Teie poolt saadetud informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Bona Fide e-poe ja panga vahel saadetakse infot ainult selle kohta, kas e-poest saadetud makse sooritati või mitte. Tähelepanu! Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.

PayPal 

PayPal keskonnas on teil võimalik turvaliselt, lihtsalt ja kiiresti tasuda kauba eest PayPal kontolt, deebet- või krediitkaardiga.

Ettemaksu arve

Kui soovite ettemaksuarvet, siis palun kirjutage aadressile info@bona-fide.ee või helistage +372 8807903. Arve maksetähtajaks on 3 tööpäeva alates arve väljastamisest Teie e-postile. Juhul, kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt. Selline makseviis hästi sobib, kui Te elate / asute välismaal.

Kas ma saan oma tellimuse tühistada / tellimusest loobuda?

Tellimuse tühistamiseks võtke meiega ühendust telefoni +372 8807903 või e-posti info@bona-fide.ee teel. Lisage kindlasti tellimuse number.

Kuidas ma saan teada, et minu tellimus on edastatud?

Pärast tellimuse vormistamist saate vastava kinnituskirja tellimuses märgitud e-posti aadressile.

Kas keegi teine isik võib minu tellitud kaubad vastu võtta?

Jah. Piisab üksnes isikuttõendavast dokumendist ja aadressist, millele saadetis saadeti.

Mida teha, kui tekkis veel küsimusi?

Palun saatke e-kiri aadressile info@bona-fide.ee või helistage telefonile +372 8807903.

TOP