E-poe BONA FIDE müügitingimused:

Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad BONA-FIDE.EE veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Bona Fide Eesti OÜ (edaspidi Veebipood Bona Fide) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Bona Fide veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood Bona Fide jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel bona-fide.ee.

Hinnainfo

1) Kõik veebipoes Bona Fide toodud hinnad sisaldavad käibemaksu.

2) Ostude transpordihinnad on toodud lõikes 5. Kohaletoimetamine.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Bona Fide vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) Veebipood Bona Fide jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel bona-fide.ee.

Tooted

1) Veebipoes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega Veebipoe programmides.

2) Juhul, kui Tarbija esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub , ei ole Veebipoel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub Veebipoe töötaja Tarbijaga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Tarbijale ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.

Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.

3) Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina.

4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea vm) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.

5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 8.00−19.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Bona Fide andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Bona Fide poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood Bona Fide’le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

Kohaletoimetamine

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood Bona Fide tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Tarbija saab valida kolme erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Kaup toimetatakse Tarbijani Eesti Vabariigi piires Tarbija poolt valitud tarneviisile:

1. Itella Smartpost pakiautomaat

1.1. Kohaletoimetamine on tasuta juhul kui ühe tellimusega ostetud kauba kogusumma on vähemalt 70 eurot. Väiksema tellimuse korral on kohaletoimetamistasu 2,4 eurot;

1.2. Müüja saadab Tarbija poolt tellitud kauba Tarbija määratud SmartPOST pakiautomaati;

1.3. Kaup jõuab tavaliselet pakiautomaati 1-3 tööpäeva (v.a. juhul kui e-poe veebilehel näidatud teine kohaletoimetamise tähtaeg) jooksul alates lepingu jõustumisest;

1.4. Kui tellitud kaup on jõudnud SmartPOST pakiautomaati, saadetakse Tarbijale selle kohta teade SMS-

i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi;

1.5. Kui Tarbija ei lähe pakile õigeaegselt ja pakk saadetakse tagasi, jäävad kulutsed Tarbija kanda;

1.6. Pakki hoitakse automaadis 7 päeva;

1.7. SMS teade tuleb säilitada kuni tagastuseperioodi lõpuni, sest kauba tagastamisel kasutatakse SMS-is

olevat tagastuskoodi;

2. ITELLA Smartkuller

2.1. Kohaletoimetamistasu 5,4 eurot;

2.2. Müüja saadab Tarbijale tellitud kauba Tarbija poolt määratud aadressile;

2.3. kaup jõuab üldjuhul Tarbija valitud aadressile 1-3 tööpäeva jooksul (v.a. juhul kui e-poe veebilehel näidatud teine kohaletoimetamise tähtaeg) alates lepingu jõustumisest;

2.4. Tarbijale saadetakse paki kättetoimetamise päeval täpne kellaaeg SMS-teatega;

2.5. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki Tarbijale üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja;

2.6. Vastavalt Tarbija soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati;

2.7. Kaupa on võimalik tagastada vaid pakiautomaati kasutades, koodiga mille saate SMS-teatega;

2.8. Kui Tarbija ei lähe pakile õigeaegselt ja pakk saadetakse tagasi, jäävad kulutsed Tarbija kanda;

2.9. SMS teade tuleb säilitada kuni tagastuseperioodi lõpuni, sest kauba tagastamisel kasutatakse SMS-is

olevat tagastuskoodi.

3. Omniva pakiautomaat

3.1. Kohaletoimetamine on tasuta juhul kui ühe tellimusega ostetud kauba kogusumma on vähemalt 70 eurot. Väiksema tellimuse korral on kohaletoimetamistasu 2,6 eurot;

3.2. Müüja saadab Tarbija poolt tellitud kauba Tarbija määratud Omniva pakiautomaati;

3.3. Kaup jõuab tavaliselet pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul (v.a. juhul kui e-poe veebilehel näidatud teine kohaletoimetamise tähtaeg) alates lepingu jõustumisest;

3.4. Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, saadetakse Tarbijale selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi;

3.5. Kui Tarbija ei lähe pakile õigeaegselt ja pakk saadetakse tagasi, jäävad kulutsed Tarbija kanda;

3.6. Pakki hoitakse automaadis 7 päeva;

3.7. SMS teade tuleb säilitada kuni tagastuseperioodi lõpuni, sest kauba tagastamisel kasutatakse SMS-is olevat tagastuskoodi;

2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Veebipood Bona Fide ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Bona Fide ei saanud mõjutada ega ette näha.

Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi Tarbijal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama VÕS § 53 lg 4). Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud veebipoe Bona Fide kodulehel.

2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe Bona Fide kodulehelt ning saata see aadressile info@bona-fide.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

5) Tarbija ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood Bona Fide on nõustunud kaubale ise järele tulema.

6) Veebipood Bona Fide tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Vääramatu jõud

1) Veebipood Bona Fide ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Bona Fide ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Veebipoel Bona Fide on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel bona-fide.ee

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

1) Veebipood Bona Fide vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood Bona Fide poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood Bona Fide ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood Bona Fide.

5) Veebipood Bona Fide ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@bona-fide.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt Bona Fide ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel Bona Fide ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood Bona Fide ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste  komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöördud: “http://www.consumer.ee/” tarbijate Nõustamiskeskusse.

TOP